جووووووک جوک ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

جووووووک جوک
بازديد : 3544

ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﮐُﻨﺪﯼ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺑﻞ ﮐﻠﯿﮏ ﻣﯽﮐﻨﻢ ﺭﻭ ﻣﺎﯼ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ

ﺑﻌﺪ 5 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻣﯿﺪﻩ : ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﺠﺎ رو ﮐﻠﯿﮏ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼ !؟

.

.

.

.

بزرگترین دروغ کتاب های عربی

“جمع مذکر سالم”

اصن مگه داریم !؟

.

.

.

.

با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن

خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ پخی نشد !

.

.

.

.

دقت کردین ؟

در پاسخ به جواب “چی شد؟” حدود %۹۹ میگن “هیچی”

و اون %۱ باقیمونده هم میگن “چی ، چی شد؟”

.

.

.

.

قدیما یه نوع اف اف وجود داشت

که طرف یه نخ از قفل دروازه ی حیاط وصل میکرد توی بالکن هرکی در میزد نخو میکشید در باز میشد !

.

.

.

.

من پارسال یه روز روزه گرفتم

هنوز گشنمه !

.

.

.

.

پسره رفت تو کوچه دید داداش دوقلوش داره فوتبال بازی میکنه

محکم زد تو گوشش و گفت: عوضی تو اینجایی ؟

مامان 2 بار منو برده حموم :|

.

.

.

.

در برابر بعضی مشکلات نمیشه ایستاد و جنگید

باید فحش ناموسی بدی و در ری !

.

.

.

.

ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺒﻮ ﻓﻘﻂ پسرا ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺑﺨﻮﻧﻦ

دخترا ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ

***************

******************************

************************

**********

******************

پسرا ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ !؟ ! ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻭﻥ ﺗﯿﮑﺶ ﮐﻪ

ﻣﯿﮕﻪ : ******

.

.

.

.

یه روز خدا رو ببینم دستمو میذارم رو شونش میگم :

خدایی هر بلایی سرمون آوردی به کنار ، دونه های هندونه رو چرا توش پخش کردی !؟

.

.

.

.

یه سرى قرصهاى خواب آور داریم ، یه سرى فکرهاى خواب بُر

.

.

.

.

راز خود را به یک زن لال بگویید

تا به اذن پروردگار شفا پیدا کند!

.

.

.

.

مکالمه بین زن ومرد :

مرد : ماشاءالله عزیزم خونه تمیز و مرتبه

انشاءالله وایبر قطع شده؟

زن : نه والا شارژر گوشی رو گم کردم ، مجبور شدم خونه رو تمیز کنم تا پیداش کنم!

.

.

.

.

اینکه کسی نیست که نگرانت بشه یک خوبی داره یک بدی

خوبیش اینکه کسی نیست که نگرانت بشه ، بدیش اینکه کسی نیست که نگرانت بشه

.

.

.

.

آیا میدونستید اگه کوکاکولا رو برعکس کنید میریزه زمین ؟

.

.

.

.

این زنبورایى که ۴۵دقه تو یه ارتفاع و نقطه ثابت ، بال بال زنون جلوت وایمیستن

اینا نیم کلاجشون خیلى خوبه

.

.

.

.

من عاشق پولم …

امان از دست این عشقای یه طرفه !

.

.

.

.

تا پنج دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک

چار پنج تا مسواک داریم وهر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!

.

.

.

.

کسی تا حالا با خودش شعور به گور نبرده ، استفاده کنیم ازش

.

.

.

.

” دهن منو وا نکن “چیست ؟

تحدیدی تو خالی که معمولا با جمله “وا کن ببینم چه گهی میخوای بخوری” خاتمه می یابد :))






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: جوک,طنز,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.